
Ontdek hoe hospitality jouw organisatie laat groeien

Het is hier geen hotel! Of toch wel….?
Hospitality is overal waar mensen met elkaar in contact staan. Het gaat om het gevoel dat je welkom bent, dat je gezien wordt, dat je geholpen wordt.
In hotels vinden we dat vanzelfsprekend. In organisaties waar de ‘gast’ een klant of bezoeker is, wordt het lastiger. In deze training bekijken we jouw organisatie door de ogen van de gast. We stellen medewerkers de vraag; hoe kun jij vandaag het verschil maken? Met kleine, krachtige acties maak je een groot verschil, een warme begroeting, persoonlijke aandacht, duidelijke communicatie en oprechte betrokkenheid.
We werken met het Hospitality Kompas en een trainingsacteur, zodat we theorie direct vertalen naar jouw praktijk.

DISCover your hospitality
Verbinden begint bij begrijpen. Wat is er nodig om écht te kunnen verbinden met de gast? Het begint met jezelf leren kennen én de ander leren lezen.
In onze DISC training ontdek je hoe jouw communicatiestijl werkt, hoe je die kunt afstemmen op de anderen én hoe je elke interactie gastvrijer maakt.
Kernpunten:
- praktische DISC aanpak met vier kleuren
- Inzicht in je eigen stijl en reactiepatronen
- leren afstemmen op gedrag van de ander
- direct toepasbaar in klantcontact en samenwerking
- interactief, herkenbaar en leuk om te doen

Teamcoaching
Een sterk team is meer dan een groep mensen. Het is een groep die samenwerkt vanuit vertrouwen, communicatie en een gedeeld doel.
In onze teamcoaching staat hospitality centraal; hoe kijk je naar je collega als ‘interne klant’? Want als het binnen klopt, straal je dat naar buiten uit.
